A puppilifi története

 2009.02.03. 13:52

Eccer a nagyvilgon túl is láttam egy puppilifit. Meg voltam győződve róla hogy ez valami csoda. Gondoltam megmutatom a világnak hogy is néz ki ő.

Gondolni könnyű volt, de megmutatni nem, mert Puppilifi olyan gyors volt hogy még hozzá érni sem tudtam. Ezért hát gondoltam hogy nem úgy mutatom meg a világnak hogy csapdát álítok neki és elfogom, hanem leírom a kinézetét.

Nagyon szép. Olyan kerek mint egy gombolyag. Egy szőrgombóc. Közepes méretű...nálam nem nagyobb. Két nagy szemével cukin néz. A fülei félig kerek félig hegyes formájúak.

Nyusziszája van és az orrával folyton szimatol. Van egy különös tulajdonsága, változtatja a színét, mint a kaméleon.

Próbáltam közel kerülni hozzá hogy megismerjem, de ő csak egy ősi nyelven tudott beszélni aminek létezéséről nekem halvány foggalmam sem volt.

Valami ilyesmit mondott bemutatkozásképpen:

-PUPPU LIFI PUPPU LIPPI PÚÚÚ

Erre én megrezzenve mondtam: -helo!

-Púúúú- válazolta kérdően.

Gondolkoztam hogy tudnánk beszélgetni. Elkezdtem tehát így:

-Puszia! Puén Puember Puvagyok!

és megértette!!!!

-Puén Pupuppilifi puvagyok!- válaszolta megnyugodva.

Kicsit ugrándozott hozzá örömében.

.....folyt köv......még rajz is lesz róla....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csodaszep.blog.hu/api/trackback/id/tr40920163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ti-mi 2009.02.03. 14:17:15

Pua
én a puitimi puagyok és pu punagyon pu érdekel ez a putörténet tovább:-)pudejó...

ti-mi 2009.02.03. 14:18:07

ja és nagyon szép a blogod kinézete...ilyen kellene nekem is:-)

tigrisbogyó 2009.02.03. 14:45:57

puszia putimi!
puköszi pusokat punevetek puezen pua pupubeszéden!
puhi puhi puhi

Gabibi 2009.02.08. 23:17:35

Jujjj Bogus...én nagyon megszerettem Puppilifit! Jó lenne , ha többet mesélnél róla!
Hol lakik? Mit eszik és hogyan? Mit iszik? Minek örüla legjobban, ha meg akarom lepni?....és...és...mire vigyázzak,ha találkoznék Vele, mi az amitől a legjobban fél?
Tud repülni, vagy úszni? Kérlek mesélj még!!!! Jó lenne, ha szeretné a rózsaszínt, mert mostanában az a kedvenc szinem. Képzeld el, nekem is van egy hasonló barátom, őt Pimpinek hívják.
Puszi Nektek!

tigrisbogyó 2009.03.29. 17:05:06

@Gabibi: A pubarlangban lakik.
Puszója ételeket eszik, és ízletesen eszi.
Szent forrásvizet iszik.
Orchideának örül a legjobban de csak a cserepesnek.
A macskától fél a legjobban kicsit a sötéttől is, a sötét macskáktól meg nagyon.
Írtam az új részben a repülésről úszásról.
Szereti a rózsaszínt mert van rózsaszín orchidea is.
Pimpinek meg azt üzeni hogy pupuszi pulegyünk pubarátok puszia
süti beállítások módosítása